Для вас вчителі







Тапай тут

👇

 https://www.thinglink.com/scene/1657395057268883458




Нові    надходження  до бібліотеки





Новий навчальний рік 

         Записами уроків з української мови, математики, науки та мистецтва, знятими в межах проєкту «Всеукраїнська школа онлайн»:    https://www.youtube.com/c/MONUKRAINE


   Перелік літератури для використання  на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» за посиланням: https://imzo.gov.ua/pidruchniki/pereliki/

 З переліком підручників та їх електронними версіями для 3-го класу можна ознайомитися на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» на сторінці електронної бібліотеки за покликанням:

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, що розміщений на офіційному сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»https://imzo.gov.ua/pidruchniki/pereliki/

В умовах карантину пропонуємо вчителям знайомитися з матеріалами розміщеними на сайті «Вчимо і навчаємось на карантині»https:https://mon-covid19.info/schools 

 Методичні рекомендації «Організація дистанційного навчання в школі», які розміщено на офіційному вебсайті МОН за покликанням: https://mon.gov.ua

Корисні навчальні платформи: Google Classroom, https://human.ua/schools, Edmodo та інші. Попитом користуються такі платформи:
 Padlet – інтерактивна дошка, на яку можна додавати фото, тексти, документи, аудіо/відео записи;
  Flipgrid – відео-зона, де можна розміщувати відео з завданнями для учнів, які в свою чергу можуть створити свої відео-матеріали; 
Actively Learn – можливість додавати запитання або нотатки до статті, або ділитися посиланнями на вебсайт і читати коментарі учнів; 
Quizlet – створення електронних карток і вікторин для вивчення нової лексики; 
 Storybird – можливість створення з учнями цікавих навчальних книг з ілюстраціями, які можна анонімно поширити в інтернеті та інші.
Доступна і проста платформа  Google Classroom/Google Клас.  Все автоматично зберігається на Google Диску.  У Google Класі можна працювати з Google Документами, Google Диском, Gmail, YouTube, завантажувати аудіо та відео матеріали.  Для учнів Google Клас веде облік виконаних та не виконаних завдань, а також оцінок та коментарів. Існує багато сервісів обміну повідомленнями: WhatsApp, Viber, Messenger тощо. 

Ознайомитися із основними положеннями вивчення іноземних мов  на сайті https://www.coe.int
Безкоштовні онлайн ресурси з дистанційного навчання англійської мови :
ttps://www.teachingenglish.org.uk/resources
https://www.teachingenglish.org.uk/training
https://www.teachingenglish.org.uk/article/blog-topics-april-june-2020
Linguist – Cambridge University Press – MMPublications  для молодших класів:
https://oupeltglobalblog.com/2020/01/14/elt-testing-eltoc-2020/- адаптоване тестування 
https://oupeltglobalblog.com/2019/10/28/elt-assessment/ - створення тестів 
https://www.pearson.eu/cee/ukraine/english-language-teaching/teacher-training/ - вебінари та тренінги для вчителів
MACMILLAN EDUCATION
https://macmillanukraine.com/distance-learning/ - середня та старша школа
 Німецька мова:
Історія:

Інтернет-сторінки державних установ, громадських організацій:
ttps://uinp.gov.ua/ -Український інститут національної пам’яті
http://history.org.ua/uk-Інститут історії України НАН України 
http://likbez.org.ua/en/- Громадський проєкт «LIKБЕЗ. Історичний фронт»
https://www.istpravda.com.ua/ - Історична правда
http://incognita.day.kyiv.ua/- Україна Incognit
http://avr.org.ua/- Електронний архів українського визвольного руху
 
Правознавство
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/about - курс "Права людини в освітньому просторі"

Громадянська освіта
ttps://www.citizen.in.ua/- платформа онлайн-підручника
http://idcir.com.ua/kultura-dobrosusidstva/metodichna-pidtrimka/-"Культура добросусідства"

Демократичний розвиток школи:
https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/toolbox - Тулбокс для вчителів

Природознавство:
http://kf-ecoacademy.org/- Екоакадемія
Цікаве по біології:
https://www.nobelprize.org/ -Нобелівські лауреати
https://testportal.gov.ua/zvity-dani-4/-дослідження знань учнів
https://www.aup.com.ua/mediagramotnist-na-zanyattyakh-z-biolo/- медіаграмотність на уроках біології

Географія
https://imzo.gov.ua/pidruchniki/pereliki/ перелік літератури
https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/ електронні підручники
https://naurok.com.ua/post/internet-na-korist-onlayn-resursi-dlya-vivchennya-geografi ресурси для вивчення географії

Хімія
https://docs.google.com/ програми, посібники







Методичні поради вчителям школи


ü    Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах.

ü  До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.

ü  Забезпечити єдність вимог до учнів.

ü  Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.

ü  Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.

ü  Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.

ü  Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-виховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів

ü  Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.

ü  Забезпечити міжпредметні зв'язки.

ü  Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом

ü   Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.

ü  Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні.

ü  Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.






Заповіді молодого вчителя-початківця
  • • Заховайся в свою роботу й тоді ніщо не заважати­ме тобі плідно працювати.
  • • Будь привітним — і будеш сміливим.
  • • Не будь зверхнім — і зможеш стати лідером між людьми.
  • • Умій вимагати і прощати.
  • • Вір у здібності кожного учня.
  • • Будь компетентним — і будеш упевненим.
  • • Прагни вдосконалення щомиті — і зможеш вихо­вати особистість.
  • • Вір, що кожного учня можна навчити, тільки для цього потрібен час.
  • • Перетвори процес навчання на радість.
  • • Будь для учня не взірцем, а суперником, тоді він зможе перевершити тебе.








http://www.chytomo.com/news/onovlena-programa-shho-i-yak-chitatimut-diti-v-molodshix-klasax    "Оновлена програма: як і що читатимуть діти в молодших класах"


    /http://mon.edcamp.org.ua/  за цією електронною адресою ви можете висловити свою думку і побажання щодо доцільності тих чи інших  паперів, які вам доводиться працювати  в навчальному процесі процесі 


Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником

1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.
4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком .Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!
5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.

7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Поиск по этому блогу

Wikipedia

Результаты поиска