Для вас вчителі





Методичні поради вчителям школи


ü    Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах.

ü  До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.

ü  Забезпечити єдність вимог до учнів.

ü  Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.

ü  Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.

ü  Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.

ü  Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-виховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів

ü  Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.

ü  Забезпечити міжпредметні зв'язки.

ü  Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом

ü   Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.

ü  Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні.

ü  Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.






Заповіді молодого вчителя-початківця
  • • Заховайся в свою роботу й тоді ніщо не заважати­ме тобі плідно працювати.
  • • Будь привітним — і будеш сміливим.
  • • Не будь зверхнім — і зможеш стати лідером між людьми.
  • • Умій вимагати і прощати.
  • • Вір у здібності кожного учня.
  • • Будь компетентним — і будеш упевненим.
  • • Прагни вдосконалення щомиті — і зможеш вихо­вати особистість.
  • • Вір, що кожного учня можна навчити, тільки для цього потрібен час.
  • • Перетвори процес навчання на радість.
  • • Будь для учня не взірцем, а суперником, тоді він зможе перевершити тебе.








http://www.chytomo.com/news/onovlena-programa-shho-i-yak-chitatimut-diti-v-molodshix-klasax    "Оновлена програма: як і що читатимуть діти в молодших класах"


    /http://mon.edcamp.org.ua/  за цією електронною адресою ви можете висловити свою думку і побажання щодо доцільності тих чи інших  паперів, які вам доводиться працювати  в навчальному процесі процесі 


Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником

1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.
4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком .Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь!
5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти.
6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.

7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Wikipedia

Результаты поиска